23 Kasım 2015 Pazartesi

NEUTROGENA VİSİBLY CLEAR PORE&SHİNE PEELİNG JEL


Selam arkadaşlar, bugün sizlere çok beyenerek kullandığım Neutrogena Visibly Clear PoRe & Shine Peeling Jel'i anlatmak istiyorum;







İlk olar ürünün kokusu harika, ve peeling için içinde bulunan taneleri benim cildime göre yeterli büyüklükte. 



Öncelikle yüzümü  güzelce temizliyor ve ardından peeling olarak bu ürünü kullanıyorum cildimi daha da  temizlemiş hissediyorum. Peeling jel içeriğindeki mikro tanecikler ve salistik asit sayesinde tıkalı gözenekleri derinlemesine temizleyip sıkılaştırmayı vaat ediyor. Her akşam  bu peelingle cildimi yıkamak bana yeterli geliyor. Siz isterseniz sabah - akşam  temizleme işleminden sonra da kullanabilirsiniz size kalmış bir durum. Cildinizi hergün temizlediğiniz de, sivilce, siyah nokta ve gözeneklerinizin sıkılaştığını vb. sorunlarınızın çokca azaldığını görüceksiniz. Ürünü bir çok yer de bulabilirsiniz, ve epey uygun fiyata.  


Üstte ki resim de ürünün içinde bulunan yeşil mikro taneleri görebilirsiniz. Ürün krem formunda olduğu için de oldukça kolay kullanılabiliyor.
Bir sonraki yazıda görüşmek dileği ile :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder