4 Kasım 2015 Çarşamba

FAVORİ MASKARALAR

Merhaba arkadaşlar, bugün sizlerle en çok beğendiğim maskaralarımdan bahsetmek istiyorum.Alışverişe çıktığım zamanlarda maskaram olmasına rağmen dayanamayıp yeni çıkan yada merak ettiğim bir maskara varsa hemen alıyorum,anlayacağınız  makyaj dolabım rimelden geçinmiyor:) Daha fazla uzatmayayım ve başlıyım;










1. AVON (SUPER DRAMA MASCARA)
Avonun bir çok maskarasını kullandım ama hiç birinden memlun kalmamıştım.Super Drama Mascara kirpiklerime yoğun bir dolgunluk vermedi ama yapıştırmadan uzun bir görünüme sahip olmasını sağladı.


Bu maskaranın fırçasını pervaneye benzettim ve resimde gördüğünüz gibi fırçası mor renk değişik bir tasarım olmuş :)


2.RİMMEL LONDON  (SALATALIK ÖZLÜ) WONDER'FULL WAKE ME UP MASCARA 
Rimel London'un ürünlerini çok severek kullanıyorum, bunlardan biride salatalık özlü maskarası.İçeriğindeki vitaminler ve salatalık özleri gün boyunca kirpikleri nemlendirmeyi vaad ediyor. Maskarayı uygularken bile hissediyorsunuz. Klasik maskaralar gibi yoğun bir yapısı yok, kirpiklerinize sürerken resmen yağ gibi kayıyor.



Wonderf’full Wake Me Up maskaranın kıvrımlı ve uzun fırçası sayesinde tek seferde tüm kirpiğe uygulaması oldukça kolay.



3.LOREAL PARİS (MEGA VOLUME MİSS MANGA MASCARA)
En çok sevdiğim ve kullandığım mascaralarımdan biri.Resimdede gördüğünüz gibi üsütndeki yazılar silinmiş artık:) Fırçası ince, kirpiklere sürmek için rahat bir fırça. Siyahlığı mükemmel. Benim aldığım extra black olan zaten. Ambalajı harika çok kolay kapanıyor. Rimellerin kurumaması için iyice kapatmak gerekiyor. Bu üründe şekli köşeli olduğu için kapandığında tık sesi geliyor bundan dolayı kapanması harika. Kısacası ambalajı şık ve kullanışlı.





4.RİMMEL LONDON  (WONDER'FULL MASCARA WITH ARGAN) 
Yine Rimmel London'dan Argan yağı özlü maskarası:) Plastik fırçalı maskara karşımızda.Diğerlerinden farklı olarak bu oynar başlıklı.Dalga geçmiyorum :) Tam fırçanın başlangıç noktasındaki bombeli kısma dikkatli bakın eklem gibi yapılmış,hareket esnekliği sağlıyor.Tabi o kadar güç kullanmıyorum ben,bir artısını da görmedim bu yüzden ama yinede düşünmüşler sağolsunlar.Plastik tırtıkları diğer,plastik rimel'lere göre daha uzun ve sivri.
Göz altıma bulaştırmadan alt kirpiklerimi rahatça boyayabildiğim nadir rimellerden. Plastik fırça olmasına rağmen,üzerine fazla ürün almıyor tam kararında ürün kalıyor fırçada ve böylelikle kirpiklerinizde topakcıklar ve yapışmalar olmuyor.





5.ORİFLAME BEAUTY (WONDER LASH WATERPROOF MASCARA)
Yazın akan rimellerimden şikayet ederdim sonra Oriflame kataloğundan  Beauty Wonder Lash Mascarayı gördüm ve sipariş verdim.Mascara elime ulaştığı gibi kullanmaya başladım. Denizede, havuzdaSuya Dayanıklı Maskaramı sürüp girebiliyorum.Hiç akmıyor ve aynı zamanda fırçası da çok güzel.Kirpiklerimi tek tek ayırıyor,kesinlikle topaklanma olmuyor.Kirpiklerimde kalıp gibi fazla rimel bırakmıyor.

Bir sonraki yazımda görüşmek dileği ile hepinizi öpüyorum :)

3 yorum:

  1. loreal maskarayı ben sevmemiştim senin sevmene sevindim :) sizi blogdan ve instagramdan takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba blog kesıf etkınlıgınden gelıyorum banada beklerm :) zeynepgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. kızlar ikinizide takibe aldım :)

    YanıtlaSil