12 Kasım 2015 Perşembe

NEUTROGENA VİSİBLY CLEAR Yağsız Yüz Nemlendiricisi

Selam kızlar size  Neutrogena'nın Yağsız nemlendiricisinden bahsetmek istiyorum.






Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum tahmin ettiğim gibi mükemmel çıktı! Sürdüğüm anda oldukça yoğun nemlendiriyor ve yumuşacık yapıyorCildimde hiç bir alerjik reaksiyona sebep olmadı. Yağsız olması da çok iyi olmuş, cildim hemen emiyor. Sürdükten sonra makyajımı da gayet rahat yapabiliyorum.
NOT: Kremi göz çevrelerine gelmeyecek şekilde uygulamalısınız. 




Bu kremi yağlı ve silvilceli cildi olanlara özellikle öneriyorum! Aslında bu her cilt tipi için gayet rahat kullanabilen bir nemlendirici krem. Benim cildim yağlı olmasına rağmen  çok iyi geldi, nemlendirmesinden çok memnunum. Kırışıklık için herhangi bir vaadi yok. Yoğun yüz nemlendiricisi arayan herkese ve her cilt tipin tavsiye ediyorum!
Diğer yazımda görüşmek dileğiyle sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder