12 Kasım 2015 Perşembe

PURE BEAUTY CC CREM

Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra karşınızdayım. Bugün sizlere pure beauty cc crem'den bahsedicem;



Öncelikle iki farklı renk seçeneği var, ivory ve natural. Ivory daha açık tonu, natural ise daha koyusu. Natural'i elimde swacthladım, ancak fazla simli geldi. Ivory tonunun testrı olmamasına rağmen bir çılgınlık yapıp almıştım:)

Pure Beauty CC Kremi denedim ve yüzümde hiç makyaj yokmuş gibi durdu. Renk eşitsizliklerini, kızarıklıkları kapattı ve tüm yüzüm fondöten sürmeden gayet iyi ve fresh göründü. Kapatıcılığını sevdim doğrusu ama kalıcılık çok fazla değil gibi geldi bana. (Bu yağlı cildimden de kaynaklanıyor olabilir.)






Fotoğraflarda elim üzerindeki başarısı çok açık görülüyor, hem kapatıp hem de aydınlık veriyor.

Bir de 30 faktör güneş koruyucu özelliğini sevdim, çünkü yüzüme hiçbir şey sürmeden dışarı asla çıkmak istemem, güneş kremi sürmesem bile cildimi sürdüğüm şeyler korumalı diye düşünüyorum.
Zaman ayırdığınız için teşekkürler sevgiler bol öpücükler :)


6 yorum:

  1. bronzlaşmadan önce her gün kullanırdım bronzlaşınca çok beyaz durmaya başladı :)

    YanıtlaSil
  2. aynen oyle yazın kullanılmıyor o yüzden bende sadece kışın kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Oldukça aydınlık görünüyor ve bu özelliğini sevdim fakat karma cildim yüzünden hiçbir zaman kullanamayacağım bir ürün sanırım, hemen parlayıveriyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. transparan sabitleştirici pudra ile nasıl olur acaba ?

      Sil
  4. Yazın almıştım kullanmak için kışı bekledim sonra da unuttum! Yazınızı okuyunca hatırladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanmaya başlayın o zaman tavsiye ederim :)

      Sil