22 Ocak 2016 Cuma

MİNİ GRATİS ALIŞVERİŞİ

Kızlar selam bugün sizlerle gecikmelide olsa Gratis alışverişimden bahsetmek istiyorum,neler almışım buyrun bakalım :)



1. Benri Makyaj Temizleme Pamuğu: Makyajımı rahatlıkla temizlediğim bir ürün çok memnunum bittikçe sürekli alacağım..
2. Eklips Far ve Aydınlatıcı Fırçası: Eklips'in fırçalarını hep merak etmişimdir.. Özellikle aydınlatıcı fırçasını bakalım memnun kalacakmıyım.. Kullananlar varsa yorum yazarsa sevinirim :)
3. Urban Care Natural's Sıvı Saç Kremi: Bu ürün argan yağı içermesi hoşuma gitti.. Methini de çok duydum duştan sonra saçlarıma uygulayıp deneyeceğim bakalım. Memnun kalırsam eğer bloğumda yorumlamasını yapıcacağım.

4. Eklip Makyaj Çantası: Uzun zamandır makyaj çantasına ihtiyacım vardı bende gratis isdiriminden yararlanıp hemen kaptım :)
5. Lapitak Tırnak Bakım Kremi: Tırnaklarıma herzaman özen gösteririm sürekli bakım yaptığım için benimde tırnak bakım kremine ihtiyacım vardı.Deneyip görücem bakalım.. Yine yorumlamasını bloğumda yazarım.
6. White Glow Diş Macunu: Bu diş macununu çok kahve ve çay tükettiğim için aldım çok fazla bloglarda yazıldığını gördüm ve denemek istedim. Umarım istediğim beyazlığa kavuşturur beni.
7. Essence Get Big Lashes Maskara: Fırçasının kalınlığı hoşuma gitti ve essence'in maskaraları gerçekten çok güzel sonuç veriyor. Severek kullacağım bir ürün olacak..
8.Doğal Yüz Temizleme Süngeri: Bu ürünü peeling yaparken kullanıyorum. Yüzümdeki kan dolaşımını hızlandırmaya yarıyor daha öncede kullandığım bir üründü zaten.. Tekrar tekrar alacağım bu ürünü..
Benim mini gratis alışverişim bu kadardı :) Sevgiler..


3 yorum:

  1. bende yarın çıkıcam alışverişe :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alışveriş yapmak kadar güzel bir şey yokk :D

      Sil
  2. bende bir alışverişimi paylaşmıştım bloğuma beklerim bloğuma girip blogum hakkında yorum yaparsan ve takibe alırsan çok sevinirim. desteğin için teşekkürler :))http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil