27 Ekim 2015 Salı

WATSONS ALIŞVERİŞİ

Merhabalar; ilk yazı, ilk heyecan ve ilk alışveriş. Daha fazla bekletmeden hemen ürünlerime geçiyorum;



İlk olarak tırnak bakımından başlıyorum. French yapmayı çok seviyorum henüz dört dörtlük yapamasamda :)
* ALIX AVIEN / FRENCH MANICURE SET
Tek almak isteyenler için numaralar şunlar; ( 00 - 60 - 61 )
* FLORMAR / BORDEAUX SCREAM 128 numara
Bu kırmızıya bayılıyorum Sürdükçe rengini çok güzel gösteriyor ( 2 kat sürmenizi tavsiye ederim)



* RIMMEL LONDON / NAIL BASE & TOP COAT 5/1
Tırnak bakım cilası severek kullandığım bir ürün. Tırnağı besliyor ve güçlendiriyor. Bu cilayı sürüp üstüne başka bir oje sürülmemesi gerekiyor. Resimde gördüğünüz gibi ojenin üstündeki yazı rengi "MOR" renk, eğerki ben üstüne ojede sürmek istiyorum derseniz "KIRMIZI" yazılı olanı almalısınız.
 * WATSONS TIRNAK ETİ PENSİ
Henüz bu ürünü kullanma fırsatım olmadı. Kullandığım gibi sizlerle düşüncemi paylaşacağım.


* RIMMEL LONDON / STAY MATTE
Transparan makyaj sabitleştirici pudra Favorilerim arasına katılan bir ürün çok memnun kaldım.
*LOREAL PARİS / PERFECT MARCH 2 NUMARA
Gözaltı aydınlatıcı ilk başta alıp almamakta kararsız kaldığım bir üründü ama şimdi diyorumki iyiki almışım müthiş bir ürün.



* ELİDOR'dan ANGELİCA KÖKÜ Şampuan ve Besleyici Bakım Kremi
Kokusuna bayıldım ve saçlarımı yumuşacık yaptı. Yağlı saçlara sahipseniz tam size göre.
*ACTIVE ORAL CARE Ağız Gargarası
Henüz kullanmadım umarım memnun kalırım. Ve sizinle bu ürünümü paylaşırım..
 okuduğunuz için teşekkür ederim Sevgiler...

5 yorum:

  1. Benim saçlarimin tipine yağlı saç tipinden deneyebilirim o zman😉

    YanıtlaSil
  2. Benim saçlarimin tipine yağlı saç tipinden deneyebilirim o zman😉

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle denemelisin o zaman canım :)

    YanıtlaSil
  4. stay matte hala en ideal pudralardan !

    Benim bloğumada beklerim .
    elitsalemcadisi.com

    YanıtlaSil