31 Ekim 2015 Cumartesi

OJE KOLEKSİYONUM

Merhaba oje koleksiyonuma hoşgeldiniz :)
Bugün sizlerle ojelerimi markalara ayırıp tanıtıcam.. Hangi ojelerimi daha çok kullanıyorum favori ojelerim hangileridir bunları sizinle paylaşıcam.. Buyurun başlayalım :)




1- FLORMAR:
Toplam 13 tane flormar marka ojem varmış ben bile bilmiyordum sayısını :)
Ojelerimi gruplarına göre ayırdım.. 
Flormar " Pretty " 13 numara ( kışın en çok kullandığım renk )
Flormar " Pretty " 03 numara
Flormar " Pretty " 23 numara
Flormar " Matte " 12 numara 
Flormar " Matte " 02 numara
Flormar " Matte " 09 numara 
Flormar " SuperMatte "  110 numara ( en en büyük favorim vazgeçilmezim )
Flormar " Magnetic Twist " 01 numara ( mıknatısı ojenin biraz üstüne koyduğunuz zaman şekil veriyor. )
Flormar " Nail Enamel " 397 numara ( Bu ojeyi French yapacağım zaman kullanıyorum )
Flormar " Nail Enamel " 377 numara
Flormar " Nail Enamel " 128 numara ( Favori ojem )
Flormar " Nail Enamel " 385 numara ( Favori ojem )
Flormar " Plus + Quartz " 099 numara


2-RİMMEL LANDON
Rimmel Landon " Crack Your Colour "
Rimmel Landon " Finishing Touch "



3- MAYBELLINE NEW YORK
Maybelline Newyork " Color Show " 754 numara ( yazın sık kullandığım bir oje )


4- CECILE 
Cecile " Nail Colors " 09 numara
Cecile " Nail Colors " 15 numara



5-ALIX AVIEN
Alix Avien " Shineplus " 70 numara
Alix Avien " Shineplus " 80 numara
Alix Avien " Shineplus " 280 numara


6-PASTEL
Pastel  24 numara ( kurtarıcı ojelerimden bitanesi )
Pastel " Magic Sand Matte Finish " 722 numara (Çıkartmak zor olsa da bu altın rengi bir başka )


7-GABRINI
Gabrini " neon " 06 numara
Gabrini " neon " 15 numara
Gabrini " confetti " 128 numara
Gabrini " confetti  " 115 numara ( Süslemeler için kullandığım ojeler 128 - 115)


8-GOLDEN ROSE
Golden Rose " Jolly Jewels " 117 numara
Golden Rose " Jolly Jewels " 115 numara
Golden Rose " Graffiti " 03 numara
Golden Rose " Paris " 40 numara
Golden Rose " Paris " 52 numara
Golden Rose " Paris " 107 numara ( bu oje siyah alt-tonlu mavi )


9-EVAROSE PARİS
Evarose  71 numara ( e vitaminli oje yaz kış severek kullanıyorum )

Yazımı okuduğunuz için teşekkürler :) birahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın.. 



3 yorum:

  1. ne güzel ojelerim canım ben de yazmalıyım yakında :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler canim :) sende paylas bizimle

    YanıtlaSil
  3. instagramdan geldim :) Bende beklerim bloguma..

    YanıtlaSil